Salesforce

Salesforce is één van de grootste spelers op de CRM-markt. Zij hebben een zeer complete interface waar ook ruimte is voor personalisatie en integratie van andere software. Zo ook is er de mogelijkheid om de software van Tam One te koppelen aan Salesforce.

Gebeld worden

Gebeld worden

Wanneer u achter uw pc zit en u wordt gebeld kan de koppeling tussen de Tam One telefooncentrale en Salesforce uw werkzaamheden vergemakkelijken. Zo kunt u bij het opnemen van de telefoon direct de juiste klantgegevens vanuit Salesforce gepresenteerd krijgen. Ook is het mogelijk om een gesprek op te nemen. Dat kan handig zijn om gemaakte afspraken terug te luisteren of om overeenkomsten vast te leggen.

Bellen

Uiteraard is het ook mogelijk om direct vanuit Salesforce naar klanten te bellen. U hoeft slechts op het nummer te klikken en de telefoon gaat over. Het kunnen juist zulke kleine handelingen zijn die de efficiëntie van uw (sales)organisatie verhogen. Er zijn vele andere toepassingen denkbaar. Indien u specifieke wensen hebt kunnen wij daar ongetwijfeld een mouw aan passen. U kunt ons bereiken per telefoon op 088 - 0123 500 en per mail op sales@tam-one.nl.

Bellen
Realtime statistieken

Realtime statistieken

U heeft met de salesforce integratie van Tam One toegang tot realtime statistieken. Zo heeft u een overzicht van de actuele status van uw agents. U kunt bijvoorbeeld de beschikbaarheid, gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde duur wrap-up tijd, totaal aantal gesprekken, duur van de pauze zien etc.

Er is ook een algemeen overzicht waar iedereen toegang tot heeft. Het dashboard kan gemakkelijk geprojecteerd worden op een monitor. Zo kan iedereen zien wat momenteel de status is van het aantal inkomende telefoontjes. In het overzicht worden de wachtrijen weergegeven, zo kunt u zien u wie de langste beller is, het totaal aantal inkomende telefoontjes, hoeveel mensen er in de wachtrij staan, hoeveel agents er aan het bellen zijn (Talking), beschikbaar zijn (Ready) en de vorige call aan het verwerken zijn (Wrapup).


Bezoek onze uitgebreide Salesforce pagina voor meer info. Klik hier!

voipcentrale

BEL NU
088-0123500