Salesforce-integratie

Telefonie is een belangrijk onderdeel in de bedrijfsvoering. E-mails worden bewaard en tijdens een vergadering worden notities gemaakt. Maar een telefoongesprek wordt vaak niet geregistreerd terwijl deze minstens zo belangrijk kunnen zijn. Daarom biedt Tam One de mogelijkheid om telefonie te verweven in uw CRM pakket.

Integratie met Salesforce

Integratie met Salesforce

Bij Tam One hebben wij jaren lang ervaring opgedaan met het integreren van onze telefooncentrales in uw klantenbeheer omgevingen. Wij zorgen ervoor dat u moeiteloos vanuit uw vertrouwde Salesforce omgeving kunt blijven werken met de toevoeging van Tam One voip ondersteuning.

Wat er mogelijk is

Integratie van uw Salesforce met onze telefooncentrale biedt zoveel mogelijkheden als u zelf kunt bedenken. Zo is het mogelijk om bij het overgaan van de telefoon de juiste klantgegevens op uw scherm te tonen. Het bellen naar een klant vanuit uw CRM omgeving kan met één druk op de knop. Ook kunnen gesprekken eenvoudig worden geregistreerd zodat u afspraken nog eens terug kunt luisteren. Mocht u vragen hebben of een specifieke situatie willen voorleggen kunt u ons bellen op 088 - 0123500 of e-mailen naar info@tam-one.nl. Wij helpen u graag.

Bezoek onze uitgebreide Salesforce pagina voor meer info. Klik hier!

Wat er mogelijk is

portal

BEL NU
088-0123500