outbound engine

U heeft de keuze uit predictive dialing, progressive dialing en preview dialing

Predictive dialing

Bij predictive dialing wordt de tijd die agents besteden tussen de gesprekken zoveel mogelijk geminimaliseerd. Bijvoorbeeld na elk gesprek belt het systeem ongeveer binnen 10 seconden het volgende nummer (indien de agent beschikbaar is).

Predictive dialing wordt veelal gebruikt in organisaties waar het volume hoog is en de marges laag. Waarin het rendement van de adviseurs en de kosten per gesprek ​​voorop staan.
De volgende twee dialing methodes zijn minder agressief van aard.

Progressive dialing

Met progressive dialing handelt de agent de vorige oproep af en indien de oproep verplaatst wordt van wrap-up naar klaar, belt het systeem het volgende nummer op de lijst. Dit verminderd de wachttijd tussen gesprekken en kan de productiviteit aanzienlijk verbeteren.
Dit is ideaal voor organisaties waar de gesprekken zeer vergelijkbaar van aard zijn.

Preview dialing

Met een preview dialler aan het einde van een gesprek, zijn uw agents in staat om de volgende oproep in de lijst te zien. Het is aan hen om te bepalen of deze gebeld wordt. Uw agents kunnen ook naar de volgende in de lijst gaan. Dit is ideaal voor organisaties met complexe verkoop. Waar enige voorkennis noodzakelijk is om de kans op succes te vergroten.


contactcenter

BEL NU
088-0123500

Offerte aanvraag