realtime statistieken

U heeft met de salesforce integratie van Tam One toegang tot realtime statistieken. Zo heeft u een overzicht van de actuele status van uw agents. U kunt bijvoorbeeld de beschikbaarheid, gemiddelde gesprekstijd, gemiddelde duur wrap-up tijd, totaal aantal gesprekken, duur van de pauze zien etc.

Dashboard

Dashboard


Er is ook een algemeen overzicht waar iedereen toegang tot heeft.
Het dashboard kan gemakkelijk geprojecteerd worden op een monitor.
Zo kan iedereen zien wat momenteel de status is van het aantal inkomende telefoontjes en hoeveel mensen er momenteel in de wachtrij staan.

In het overzicht kunt u zien hoeveel agents er aan het bellen zijn (Talking), beschikbaar zijn (Ready) en de vorige call aan het verwerken zijn (Wrapup).








In het overzicht hiernaast worden de wachtrijen weergegeven en kunt u zien wie de langste beller is en hoeveel mensen er per afdeling in de wacht staan.

Manageroverzicht

Manageroverzicht


Voor de manager zijn er detailstatistieken beschikbaar, zo zijn er 30 verschillende variabelen.
De manager kan zelf een overzicht naar wens samenstellen.

  • Gemiddelde en maximale duur: telefoontijd, gesprekstijd, hoelang verbonden, tijd in wacht, tijd in wachtrij, ACD proces tijd, gemiddeld aantal telefoontjes en behandeltijd.




  • Percentage: afgeronde telefoontjes, niet verbonden telefoontjes, geweigerde telefoontjes, verbonden en niet verbonden gesprekken, ACD afgeronde gesprekken en aantal telefoontjes in wachtrij.

  • Totaal: telefoontjes afgerond, inkomende telefoontjes in wachtrij, geweigerd, korte gesprekken, totaal (niet) verbonden, totaal ACD en totaal in/uit wacht.

salesforce

BEL NU
088-0123500